7 saker som inträffat

Tänker, tänker och tänker...

... men det löser inget.

Aja de senaste dagarna har jag varit med om detta:

♦Jobbat på dagis en hel vecka (har känts som en månad tyyp)
♦Böjat på en diet (känner min töntig, inge kul att göra som så många andra men jag har mina skäl)
♦Kraschat med cykeln.
♦Känt mig som en zombie och instängd i mig själv på något skumt vis.
♦Längtat som en tok till 1 Juli.
♦Övningskört.
♦Tagit en välbehövlig spring-runda med pappa! (idag faktiskt) 

Händer inte sådär överdrivet mycket mitt liv just nu, tråkigt. Fast samtidigt så känner jag helt ärligt inte för att göra så mycket heller. Lite frihet, en soffa, bra filmer/serier och en TV skulle funka finT. Man borde vara ute på sommaren... men jag känner inte för't. Inte just nu iallafall.

Hoppas på bättre tider eller på att jag ska ta tummen ur och vara den förändring jag vill se... Man är sin egen lycka, eller?

Halv-depprimerad-tjej_93

Kommentarer
Postat av: semlan

:) det blir bra snart lisa <3 håll ut lite till, på fredag är det midsommar, så kommer ida hem, sen är det yran och då är det bara galna danser till rebecka och fiona, veronica maggio och kolla in snygga grabbar som spelar musik och sitter i öltälten :) det kommer bli bra lisa <3

2011-06-18 @ 18:12:37
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: i

ah jag sakanr er almipalmi och lajsininja <3

2011-06-18 @ 21:18:19
Postat av: Sara

vad händer den 1 juli? :) ååhh jag vill träffa dig! nästa vecka? :D

2011-06-22 @ 13:17:51
URL: http://sawahbodien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0