Fantasin räckte inte till en bra rubrik

Häääj Hääj!

Här är jag...

Helgen har varit möösig även om jag pluggat massa. Har lämnat skogen bakom mig och är nu en liten bit närmre mer civilisation (tyvärr, vill inte vara det, men det är en annan femma). Måste (tyvärr) plugga mera snart också men det är den sista uppgiften som ska göras klart och det ska fixa sig!

Sitter och lyssnar på en Awsome spotifylista som jag hittade, BARA MASSA NAJS PARYMUUUSIK
:D (mycker roligare än att plugga... kan lixom inte lyssna och plugga samtidigt... vill bara dansaaa)

Apråpå sån musik... Hade jag sätt mig själv nu när jag sitter och lyssnar på sån musik när jag gick i åttan hade jag spytt, jag hatade verkligen "sån där" musik... Hehe, men saker kan tydligen ändras ganska mycket.

Vem vet om några år sitter jag säkert och lyssnar på dansband (GUD FÖRBJUDE, INTE OKEJ!!) men hoppas innerligt att det inte blir så!

Aja gör snart ett stooort frösök att sluta lyssna på musiken och börja PLUGGA FÖR FAN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0