Vuxna människor

Ibland blir jag bara så less!

Hatar hur mitt liv är på vissa sätt, jävla problem. Jag kan inte ens göra något åt det. I många fall är man ju själv ansvarig för hur ens liv är och vad man kan göra åt det. Men icke denna gång, jag kan inte göra ett skit! Bara vänta, se på som någon jävla åskådare. Hade varit bättre om jag hade ansvaret, ja för då hänger det på mig och JAG kan fixa det. Men så är inte läget just nu.

Ingen kommer fatta något av detta inlägg, var bara tvungen att skriva av mig och det är inte något Hej-se-på-mig-det-är-så-synd-om-mig-inlägg.

Det är inte synd om mig, det är så jävla synd att (vissa) vuxna människor inte kan ta sitt ansvar!!! Jag ska inte behöva vara någon övervakare!

Så här får det bara inte vara!!!    


Irriteradtjej_93

Kommentarer
Postat av: ida

<3<3<3!

2011-06-02 @ 12:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0