Nästan back on track.

Nu har jag vaknat upp ur min dvala, låter lite skumt men aja, jag är påväg tillbaka!


Under min lilla sjukdomstid hemma i min soffa har jag kommit på följande saker:
♦Programet Efter tio med hon Malou (stavas det så?) det är ett mysigt program, det är det.

♦ Millenium-serien av Stieg Larsson, den förlängda versionen av dessa tre filmer är hur bra som helst! (men jag är ju en sucker för svenska filmer som är lite åt thriller hållet så inte så konstigt att jag gillar dom.)

♦ Det är heeelt sjukt hur ofta tv4 kör reklam och inte varierar dom reklamen heller. Det finns ju så satans mycket reklam så varför inte göra det hela mer varierat om man nu ska visa reklam.
Men icke.

♦ Jag har också funderat en hel del över livet (låter djupt och ja det kanske det är).

♦ Kommit på att misstag gör man och det är sällan kul, men det bästa med dom att man lär sig något av dom! Det finns alltså positiva saker med det mesta även det till en början bara verkar vara negativt. Uttrycket "Det som inte dödar, det härdar" är mer sant än vad man kan tro.

♦ Programet (yes ett till program) Jakten på lycka med Hanna Hellqvist är bara så bra!! ♥ hon är bara för skön, härlig människa helt enkelt.

Bandit är den bästa radiokanalen ever, det finns INGA tvivel!! Awsomee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0