Beroende

Ska plugga.

Känner att jag inte orkar, vill lägga mig och kolla på en film istället...

Jag är bra på att skjuta upp saker, alltså bra på något dåligt. Aja skiiitsamma! Det löser sig på något vis känns det som :)

Just nu läser jag bloggar, egentligen är det helt meningsklöst (dock inte alltid) men jag menar hur vore om jag ägnade lite tid åt MITT liv just nu (plugga kanske?) istället för att läsa om andras liv, vissa saker är ju helt onödigt för mig att veta och jag bryr mig inte heller. Det är ju bara vänners bloggar som är intressanta så varför läsa andra som inte intresserar mig?

Är smått bloggberoende! Är nästan redo för att checka in på blogg-rehab...

Adjö!



Kommentarer
Postat av: ida

HAHA ååh kan vi inte ta in på blogg-rehab?! det vore fan bara hälsosamt så sjuukligt mycket bloggar jag läser haha! LET'S DO IT :D

2011-03-28 @ 22:08:02
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0