Dagens saker jag ogillar:

♦ Krönikor, för att jag inte får till min.

♦ För lite bacon i pastacarbonara.

♦ Tjejer som säger "gumman", låter så ytligt och töntigt. Ett exempel "näe men gumman vad bra du är" har svårt att ta det seriöst alltså.

♦ Fint väder när jag sitter inne och pluggar.

♦ Tiden jämtemot min effektivitet = tiden går men jag åstakommer inte alls så mycket som jag borde.

♦ Kärkraftverk! Varför ha sådant som är så sjukt farligt om något skulle uppstå så att det skulle gå sönder, idiotiskt.

♦ Att jag ogillar (tänkte skriva hatar men det är antagligen ett för kraftigt ord) att jag gillar en person som mest trogligt inte är någon för mig.

♦ Att jag nu skriver detta inlägg istället för att skriva klart krönika jävlen som är för lång men ändå inte klar.



Kommentarer
Postat av: ida

ingen kul med oglad lajs :(

2011-03-20 @ 20:33:35
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: almiis

allt kommer lösa sig i slutändan :) man ska aldrig ge upp, men ibland kan får man undra...

2011-03-20 @ 21:52:46
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0