Det flyter inte på just nu.

Min mobil är trasig, bussen jag skulle ta hem i dag var inställd (fick då vänta ytterligare en kvart på att nästa skulle dyka upp), trodde jag hade tappat min nya plånbok jag köpte idag(fick panik, men hittade den sen), för att min gamla var jag tvungen att dissikera när dragkedjan inte gick att öppna, måste sitta och lägga in alla kontakter på en gamal mobil (vars ringsignaler är från en annan planet) men med ett nytt simkort i. Är alltså inte kontaktbar om man nu inte känner för att ringa eller skicka sms, skickar man sms så får man inget svar... För jag kan inte skicka sms fast allt annat funkar. Tokig.nu

Ja livet har ju flytit på bättre om jag säger så.
Piggar upp med lite gulligt glotter.

Men solen sken och det var blå himmel idag, det gillar jag. Har en underbar mamma ♥ och inbillar mig att saker och ting löser sig. Så livet är bra ändå, det kan alltid vara värre (och bättre iofs) men man ska se vad som är här och nu, sen utifrån det så jobbar man på en lösning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0