Diskat, storslaget och en aning mysko.

Här sitter jag i min ensamhet såhär mitt i natten.

Första lovdagen tillbringade jag hemma (ute i skogen) jag har diskat och städat i köket samt pluggat lite. Japp det har jag gjort idag. Tänkte gå ut när solen lyste som finast men det gjorde jag inte (varför är oklart, kan vara för att jag inte visste vad jag skulle göra ute, eller för att jag inte visste vad jag skulle ha på mig för kläder... Varma/kalla, ja sånt kan vara svårt.)

Fick ett samtal av ingen mindre än Alma, hon berättade en stooorslagen nyhet! DREGEN SKA TYDLIGEN DYKA UPP PÅ O'LEARYS PÅ LÖRDAG!!! Jag vill vara där! Dock råkar det vara 23 jävla år vid sånahär tillfällen och så vitt jag vet ser jag inte ut vara vara 23 jävla år... Har ingen att gå med heller (om jag nu skulle försöka ta mig in) Alma åker bort så henne kan jag inte ha med mig :( MÅSTEE HITTA NÅGON SOM VILL HÄNGA MED Å HÅLLA I MIG (så att jag inte svimmar) NÄR JAG MÖTER DEN COOLASTE MANNEN JAG VET!

Får ta och jobba på det...

Träffade min vän Nelly och hade skoj, bakade kladdkaka, kollade på tv och film (inte i den ordningen men ändå) pratade och skrattade en hel del :D Kram på dig!

Till sist vill jag bara säga att mina grannar (på ena sidan, dom på andra sidan är inte mysko) är en aning mysko... Det är ett äldre par som ofta har besök av en kedjerökande tant och på kvällarna lyser det i ena rummet med vita fördragna gardiner på övervåningen, resten av huset är släkt... Aja man kanske inte vill veta vad ens grannar håller på med heller.

NattiNatti

Kommentarer
Postat av: almiis

:( du måste se honom! han är din mr mcdreamy...hm...knivig situation...

2011-03-08 @ 11:00:10
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0