Icke existerande semlor och kvinnornasdag (tydligen)

Hej och gokväll!
Befinner mig fortfarande hon min far ute i skogen, trivs väldigt bra! Imorgon drar jag mig in mot staden (plikterna kallar) medan pappa och syskonen åker iväg, åker skoter och har det trevligt i fjällen så ska jag stanna i stan och jobba. Antar att jag blivit vuxen och att detta är en naturlig biverkning av det. Meen jag är inte bitter, faktiskt inte jag ska minsann ha det roligt jag med utan fjäll och skotrar!

Nu kan jag berätta lite om min dag...

Diskade (idag igen) och det är internationella kvinnodagen idag, den ekvationen går inte ihop så jag kräver kompensation för detta! Äh skitsamma, det är dagar hit å dagar dit menmen ;p
Jag var ute och gick i 45 min nere på isen, jobbigt men välbehövligt!
Har pluggat lite!! weeihoo bra där! (tycker till och med att det är intressant och nästan lite kul) Att jag ska ha så svårt att ta tummen ur är ju inte okej, INTE okej! Förbättring krävs!

Ingen semla fick jag heller (det råkar ju vara semeldagen idag också... hmm undrar varför den inträffar idag, äter kvinnor mest semlor? Det kan man fundera på) men jag kan äta ostbågar, inte för att det liknar en semla men för att det är det vi har hemma.
Ska träffa min ninja (yes ninja är ett smeknamn) i mogon efter jobbet och det ska bli kul! :D (har saknat henne!!)



Ego-bild dagen till ära ;p


Nu när tummen är ur lite så ska jag passa på att försöka plugga lite mer!

Kommentarer
Postat av: almiis

hihi jag gillar det ^^

2011-03-08 @ 23:34:35
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: ida

semmeldagen hör inte ihop med internationella kvinnodagen ;D internationella kvinnodagen (fan vad jobbigt det var att skriva det) är den åttonde mars varje år och fettisdagen är typ sju (tror jag) tisdagar före påsk och i år råkade det vara samma dag hihi :D och hiihiii vad roligt vi kommer ha sen :D jag saknar dig!



och förresten! som svar på din kommentar för ett tag sen: nej inte olle, hon ringde tove och hon svarade typ -,- -,- -,- -,- haha

2011-03-09 @ 11:37:26
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0