Kläder och väder, svårt att kombinera

Skinnjacka eller vinterjacka.... Skinnjacka eller vinterjacka? SKINNJACKA ELLER VINTERJACKA?!

Det är stora kontraster på vädret dessa dagar och det skapar en liten klädkris... Hmm känner för att vara en eskimo idag... En svettig eskimo på eftermidagen (för antagligen kommer det vara varmt då och inget vitt skit fallandes som det gör just nu...)

Nu ska jag plugga, sen träna, sen utvecklingssamtal, ännu mera sen föreläsning, väldigt mycket senare jobba...

Vädret är konstigt å det är även jag :p

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Har samma problem. Dock var det tvärt om imorse - fint väder först och sen iskallt! Menmen, vädret är nog fint snart! :D

2011-03-23 @ 17:30:33
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Haley

Vilken fin blogg du har :)

Kika gärna in på min och följ

mig om du gillar den. Kram.

2011-03-23 @ 18:17:03
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0