Njut förfan!!

Huuh...
Har sjukt mycket att plugga, vet inte i vilken ände jag ska börja i och tiden stressar mig. Panik. Blir fett irriterad när allt samlas på hög och blir mer irriterad när jag vet att jag är skylldig till detta. Behöver seriöst hjälp med att ordna upp mitt liv när det kommer till pluggandet (behöver nog hjälp att ordna upp andra saker också... men det hör inte hit).
Sååå du som inte har massor att plugga, NJUUUT!
(det skulle jag har gjort, njutit som aldrig förr!!)

Går och dör lite nu för att jag typ bara får ångest över allt som måste göras...

Fast inser att det inte kommer göra det hela bättre, alltså biter jag ihop och försöker åstakomma något!

Jag ska alltså plugga en lördagskväll!... Fast jag helst av allt skulle vilja befinna mig på O'learys ikväll! Tjohej vad jag tycker livet är kul! Nu känner jag en bitter och besviken känsla sprida sig...

Hoppas ni andra har en roligare lördagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0