Språk-kris (nu spyr jag lite igen)

Hatar engelska och i princip alla andra språk också.

Varför?
Jo för att jag inte fattar något och inte kan begripa (eller det kanske jag kan, men kommer inte ihåg det vidare länge) hur ett språk är uppbyggt, vilket gör det hela lite jobbigt att använda sig av ett språk. Ser framemot Nationella provet i engelska... Ska inte ta ut något i förväg men... Jag är 18 år och kan fan inte mycket engelska alls, låter lovande. Apråpå språk så vilja kunna spanska (mer än det lilla jag redan kan) men läraren verkar ha gett upp tron på att jag ska göra några framteg. Men HALLÅÅ jag vill ju lära mig borde inte det räcka?
DÖÖÖ SPRÅKET DÖÖÖ!

Sökes: Språkbegåvning!

Mvh Trött-less-tjej_Språkhandikappad.nu



Kommentarer
Postat av: almiis

men du är jävligt bra på svenska!!

2011-03-27 @ 22:35:20
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0