Till himlen vet jag inte om jag kommer, men den är fin att titta på.


Det är något speciellt med himlen, jag älskar att titta på den, älskar moln. Kan låta en aning flummigt men jag gillar himlen. Den är så fin.

Ja vad har jag att säga om denna dagen?
Den var bra, kul att vara tillbaka på skolan (eller tillbaka å tillbaka det är lov i morgon så det blev inte så mycket skola för min del denna vecka) fast det var mycket bättre att gå idag än att sitta hemma och mögla. Var hos någon form av öron-doktor idag, spolade rent ena örat. Det är det vidirgaste jag vet! Allt som rör området kring huvudet som tex tandläkarbesök, ögonundersökningar.. inge kul. Men jag har bestämt mig för att börja göra saker som jag tycker är läskiga men som är bra att göra, det är bra att komma över räddslor (dock tänker jag inte ta tag i min lilla spindelfobi!! Känner inte att det är ett stort hinder i vardagen lixom).

Ikväll bokade jag och Emmis biljetter till dah Sthlm!! På påsklovet kommer det hända grejer! Det är lycka! Nu ser jag framemot påsklovet. ♥

Fast har ett sportlov att se fram emot också, bäst att göra något kul av det först kan ju inte gå händelserna allt för långt i förväg ;p Det ska bli mysigt, vara hos pappa, kanske hinna läsa nån bok (har velat göra det såå länge), chilla hos mamma, träffa vänner ♥ . TRÄNA! det ska jag göra också! Åka skoter, övningsköra... ser man på det finns massor att göra!


Hade skinnjacka-premiär idag, ååh snart är det våår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0