Torsdags tankar och sånt shit

Det är nog dags att raka benen när man ser att hårstrån sticker ut när man har leggings... Men det är ju kallt ute fortfarande så jag behöver lite extra "päls" eller så säger jag så för att jag inte orkar raka benen...

Jag beundrar folk som gör saker på en gång och inte skjuter upp saker, HUR GÖR NI?! (Nu får nu ni dele med eer... Som OLW reklamen ni vet).

RixFm har sjukt mycket reklam mest hela tiden och när det väl är musik är det inte alls säkert att det är bra musik.
Bilden har väll inget med inget att göra men ändå typ. Lite rolig på något vis.


Kommentarer
Postat av: almiis

jag prioriterar. jag tänker, "NU ska jag göra detta." så skiter jag i resten, det går dock inte alltid jättebra...oftast gör jag lite i taget, det går bra, försöker flumma och ha koncentrations tider. så gör jag :) man måste kunna koppla bort saker, och därför tränar jag bla. då kopplar jag av.

2011-03-17 @ 23:07:35
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0