Rädsla



Saknar dig massor, nästan så jag vill gråta men det hjälper inte att gråta. Du kommer inte komma närmre för det. Så himla jobbigt att inte kunna vara hos den man vill, avstånd förstör mycket. Blöö på det!

Jag är så himla rädd. Rädd för att de som jag gillar så sjukt mycket ska försvinna, att någon i min lite trasiga men älskade familj ska försvinna ifrån mig. Vill gråta nu med för tanken gör mig så sjukt rädd men det hjälper inte att gråta, jag kan inte påverka det ändå. Skulle vilja ha en skyddande sköld mot alla som jag älskar så inget hemskt skulle kunna hända. Någonsin.

Vet inte varför jag tänker sådana tankar, det är rädslan som bara finns där.


Kommentarer
Postat av: almiis

<3

2011-03-15 @ 22:51:17
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0