Fredag kväll och ja rubriker är svåra att komma på, speciellt en som ska passa in.

Sorry att jag skriver kryptiska saker som nästan ingen riktigt förstår, men bloggen är min lilla spypåse när jag känner för att spy ur mig lite (låter icke vackert men vissa saker i livet är inte speciellt vackra).

Ja var händer i mitt liv...?

Det undrar jag med, Det händer och har hänt så så konstiga saker på kort tid (hänger kanske inte med i svängarna) men men. Jag går till skolan, är med hel mysiga vänner ♥, jobbar, tränar (ofta och mycket, försöker iallafall), pluggar, har ibland lost-kväll med möösiga människor ♥, blir ibland extremt sugen på lakritsfiskar men kan inte göra så mycket åt det (äter inte godis för tillfället, suger ibland men i längden lönar det sig). Funderar över saker å ting men kommer inte alltid på något.

Ser fram mot påsklovet och onsdagen innan påsklovet!! Ska bli galet skoj! FETT FETT!

Apråpå typ inget, ödet måste vara att träffa någon man inte träffat på ett väldigt bra tag (i detta fall 2 år) på det stället där man minst skulle kunna tro att man kunde träffas på... Ica maxi är tydligen ett sånt ställe.



Na na na na come on, come on, come on Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it, Sex in the air, I don't care, I love the smell of it.




Kommentarer
Postat av: Sara

oh, vem? :)

2011-03-26 @ 14:23:10
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: almiis

ibland är det ganska konstigt, men det blir oftast bra tillslut! <3

2011-03-27 @ 22:18:05
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0