En lagomt rolig lista, snodd från nån känd bloggare.

När vaknade du imorse?
- Kl. lite precis 10.00

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "varför svara inte min bror i telefon, det riiinger juh!"

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej, men någon ringde hit... men ingen svarade.

 

Vilket humör är du på?
- Glad-trött-lite-seg-men-ändå-okej.

 

Vad har du på dig just nu?

- Bh, trosor, underställ, tröja, två par strympor (ett par vanliga och ett par tjockare)

Har du ont någonstans?

- Hmm... ska väll inte känna efter (för då har jag säkert ont någonstans) Så nej för svaret bli.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Vatten! och kanske några gölliga lakrits fiskar :) haha gud var påhittigt.


Hur mycket var din senaste lön på?
- Typ 1600 tror jag.


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Kommer faktiskt inte ihåg :o


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Som den face-nörd jag är så var det Facbook, hehe

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Jag ska tråkigt nog plugga, ikväll får jag se vad jag hittar på men mest trogligt så hittar man mig vid tv:n eller datorn.


Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Det skulle kunna vara, Moonshine - med Hardcore superstar bara för att den är satans bra!

 

Varför ska man läsa din blogg?
- För att man kanske på något vis finner det intressant att läsa om mitt ack så händelsefulla liv ;p

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Låg och dog i min säg samtidigt som jag kollade på "Broke Hogan kows best"

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- För att jag är snäll kanske eller för att jag har så dundersnygga kläder på mig idag (I wish) haha

 

När fotade något senast, och vad?

- Jadu kommer inte ihåg det.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Nepp tror inte det, men om jag åker förbi en affär så kanske jag får med mig lakrits-fiskar hem :p

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- En baslåda (heter det så?) basen till högtalarna kan jag säga då!


Vad tror du att klockan är?

- Jag tror inte jag VET! kl är tio i tre! Ha!


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

- Jag hade frågat... typiskt mig att inte komma på något när jag ska... får återkomma till frågan när jag vet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0