Diggar Dregen men hatar siffran 23!!


Bildkälla

DREGEN SPELAR PÅ O'LEARYS PÅ LÖRDAG OCH DET ÄR 23 JÄVLA ÅR I DÖRREN OCH JAG RÅKAR JU VARA 18 SÅ DET SAKNAS FAN FEM ÅR! IRRITERAD/BESVIKEN/ EN ANING LEDSEN TJEJ ÄR JAG NU!

Såg affischen med egna ögon och fick det bekräftat igen, vilket gjorde mig mer sugen att dra dit. Dregen är min idol, eller snarare dröm man typ. Han är så sjuukt cool och jag bara diggar han fett mycket! Jag må låta en aning besatt men alla har väll haft någon känd man varit helt galen i. Har nu funderat på att försöka ta mig in men vill inte gå själv...

NÅGON SOM ÄR 18 + SOM VILL FÖJA MED?!
(Alma skulle behöva dig! men jag vet att du inte kan)

Tröst lyssnar nu på Backyard Babies (ett band han har varit med i) hela kvällen kommer gå i Backyard Babies anda... Åh nu spelas låten Saved by the bell... Tror jag tar och gråter lite.

Ursäka för mitt tjatande om denna man, men nu när jag skrivit av mig ska jag sluta (försöka iallafall).


Hade en mysig middag med ida iallafall! :D <3 Väldigt kul att ses! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0