B & D

Bra och dålig....dag

Bra:
Röst och rörelse passet som ida aka Ninja höll i, jädrar i mig vilket pass (svetten rann), fotboll kan vara jobbigt men ack så kul :D
Jag pluggade lite på historian (en bit på väg)
Jag var på viktiga "möten"
Fick reda på en bra bra sak!

Dåligt:
Det gick sämst på jobbet (hoppas ingen vår lust att typ strypa mig eller något sånt)
Jag kan inte plugga längre.
Jag har fått skavsår på BÅDA fötterna, inte okej.
måste packa en jädra massa och min hjärna vill inte sammarbeta så jag vettefan vad jag kommer få med mig.
Att jag vill sova när jag ha massa att plugga (den ekvationen går inte ihoooop)

Nu ska jag ta tag i mig själv, skaka lite, vända upp och ner och sen säga till på SKARPEN!

Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0