Bildlöst inlägg skriven av en less tjej, vill man skippa få en aning negativ energi så läs inte


Godkväll (även om kvällen inte är god...)

Ett ord som sammanfattar min dag är LESS. Jag är less på att jag gör om samma minstag flera gånger, jag är less på att människor ska ha så svårt att prata med varandra, jag är less på att människor ska vara så komplicerade, jag är less på att inte göra det jag borde i någolunda tid, jag är less på att jag är less, jag är less på att vissa människor inte förstår, jag är less på att jag tänker för mycket, jag är less på att det är sjukt mycket jag måste göra, jag är less...

Less är för övrigt ett ganska konstigt ord när man sagt det flera gånger.

Undrar om det är så att det måste finnas vissa människor som inte är glada när vissa andra är det... Som om det är omöjligt för alla att må bra och vara glada samtidigt. Det kanske inte finns tillräckligt med "vara-glad-och-må-bra-energi" i världen och därför måste man turas om att må bra...

Svammel, jag ska nog sova nu. Det ända rätta när man är less (det ordet igen, undra om jag måste utöka mitt ordföråd?) på att tänka.

Men juste en bra sak är att jag fick brev från kommunen angående sommarjobb... Skumt bara att det inte framgick VAD för jobb jag fått, bara att jag skulle höra av mig om jag var intresserad, förstår mig inte alltid på kommun-människor.


GodNatt!

Kommentarer
Postat av: semlan

det kommer bli bättre tror jag, med många människor blir det lite svårare, och där kanske det alrig blir bra, men om mycket annat, så blir det oftast bättre! bättre så man kan orka live lite mer och bättre, men låt inte dessa "less"na dagar dränka dig, för du är så bra så du anar inte, och om det finns människor som väljer en annan eller en annan sida eller bara är allmänt konstiga, då är det deras förlust, även om det suger och man förstår ingenting...



:) <3<3<3<3

2011-05-04 @ 08:33:15
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0