Dah fabolous life of LajsA

Min mage håller på att göra uppror, orsaken är oklar, men jag ber dig snälla mage...

SKONA MIG!

Typiskt att problem av denna grad ska dyka upp precis när det planeras PartY helg (dock kommer inget kunna hindra mig från helgens planer).

Medan min mage gör uppror så gör jag desamma fast mot skolan...
eller nja lite tyst bara i mina tankar...

VILL INTE PLUGGA MER FÖR JAG LIDER AV BRIST PÅ STUDIETEKNIK/KONCENTRAION ELLER VAD DET NU ÄR.

Anyway så ska jag plugga andå, A man got to do osv osv osv...

Betala en räkning ska jag minsann också göra, lät ju kul.

moooorhhhhhggrrrrhhfff hälsar magen.

Adjö



Kommentarer
Postat av: ida

uhh welcome to my world.....

2011-05-19 @ 20:38:54
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: almiis

:( bara magen inte förstör helgen...Kryis på dis!! <3

2011-05-19 @ 21:05:14
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0