Det pendlar hit och dit

Helt skumt hur humöret kan pendla, hänger inte riktigt med i svängarna...

Dagen i dag var bättre än den igår (om man ska jämföra). Känns som att koset jag uppfattade igår inte alls existerar idag (inte fullt så mycket kaos iallafall). Höll i röst och rörelse passet i dag på skolan och det var kul och gick bra! Skulle vara fett kul att bli personlig-tränare eller något liknande som får peppa folk och göra träning roligare :D

Tagit tag i vissa skolarbeten och börjat få klart dem! Tar ju sån himmla tid innan jag tar tummen ur och gör det, vettefan varför men nu är tummen nästan ur och det ska göras grejer! wiiehoo!

Fick choklad när jag kom hem och blev då en gladis (mer än vad jag redan var så att säga ;p) bah så ni vet...haha

I heart Choookeeelllaaaad ^^, 



Kommentarer
Postat av: Emma

Älskade ditt pass, var skitroligt! :D Fast idag gör mina armar JÄTTEONT!

2011-05-05 @ 07:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0