En lördag så här i maj

Goddag!

eller snarare godeftermiddag.

Regnet öser ner till och från, jag äter massa choklad och känner mig fett onyttig, varför denna strävan efter att alltid vara så nyttig? Okej man mår bra av det men ibland orkar jag bara inte... Fast å andra sidan orkar jag inte med att få dåligt samvete över choklad och allt vad det nu kan vara heller. Ingen balans, men trivs ganska bra ändå. Men kan inte undgå att tänka på hur mycket fett och skit min kropp skulle slippa bära på om jag inte åt de onyttiga (de gånger jag faktiskt äter det, har dock blivit lite mycket av de goda på sista tiden).

Hur man än gör blir man nog inte helt nöjd, eller? Försöker iallafall säga att det är okej att vara onyttig, jag menar ibland måste man nog vara det för att sen kunna vara nyttig och föresten jämar det nog ut sig med träningen iallafall.

Nu till någon helt annat.

Övningskörde lite för en stund sen. Det gick inte alls bra, blev frustrerad och irriterad. Gick dock bättre på slutet. Dagar som denna känns ett körkort sjutusen mil ifrån mig. Men antar att det är samma här som det det som står ovan... Det måste nog tyvärr gå dåligt för att kunna gå bra.

Är förövrigt hos pappa, det är kanoners! Skulle kunna stanna här läääängeee!

Adjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0