helgen som varit, dagen idag

Godmornings everybodyy!

Bara för att jag inte var på körfältsgrillen i går så kunde jag allt ta mig upp halv sex imorse, yes HALV SEX. Var nämligen hos min lille pappa och där måste man gå upp så tidigt, lag på det. Nejdå men nu är jag vaken iaf och har hunnit förflytta mig några mil och är nu hos mamma. Huset är tomt, jag är glad!

Något från helgens bravader:

  • I fredags var det ös så fötterna gjorde ont!!
  • Alma käkade is (haha)
  • Vi dansade poledance, hehe trodde aldrig der skulle hända haha!
  • Flydde från skumma killar x)
  • Dansade konstant i flera timmar! ♥
  • Lördagen var lite lame, men dansaa är alltid kul!
  • Satt vid vattnet och hade det möösigt ^^,
  • (intressant för er där ute att veta)
En bra helg hur som helst :D Förutom att jag inte pluggade ett smack. Något jag däremot ska göra nu.

Börjar kvart i tre idag, tjohej!

Imorgon får man löööööön! (då ska jag våga kolla kontot) KÖPA YRANBILJETT! btw lixom.

Ska på någon form av konsert ikväll, trevligt!

Astalavista!

Kommentarer
Postat av: semlan

men lisa!!!!! du får ju inte berätta allt galet som händer! what happens on krogen stays on krogen, remeeeeeeembeeeer??? fast det är ju roligt att bli påmind om allt knasigt man gör med roliga du <3<3

2011-05-24 @ 10:57:58
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0