I väntanstider

Tidsfördriv tidsfördriv...

Hej här sitter jag en torsdags morgon i skolan och bloggar i väntan på att handledningen ska börja.

Finns dock inget att blogga om, dagen har ju knappt börjat så den kan jag inte skriva något om, vädret är för dem flesta helt ovesäntligt (om det inte regnar för då blir det ett jädra liv), rysskfolkdans kan ja inget om så det går bort, vad jag drömde inatt kommer jag inte ihåg så det går inte heller, dagens outfit kan jag inte heller visa upp (för er som nu är intresserade hänvisar jag till verkligheten där jag kommer att befinna mig fram till ca kl. 22.37 idag). Skulle vara väldigt intressant om jag visste något om framtiden för då skulle jag kunna berätta något om den, men vad jag vet så besitter jag inga såna krafter...

Men jag kan berätta att när jag låg i sängen igår kväll och skulle sova så längtade jag till skolan. Ja det är bra märkligt, hur kan man längta dit?! Men det gjorde jag, för jag trivs faktiskt ganska bra. Det är ju i skoaln man träffar alla härliga och fina vänner, det är där man kan ha så kul åt ingenting en seg eftermiddgag... Så skolan är inte så hemsk, tycker jag iallafall.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0