Söndags nöjen

Äter nudelwok från igår. En paus från allt historia pluggande.

För står mig inte på skolan ibland. Det är ju oftast så mycket att göra så att jag inte ens hinner intressera mig och det gör uppgifter ganska tråkiga/sega. Är det intressant så är det ju kul och det leder till bra svar på uppgifter och det i sin tur bidrar till att det går fort att göra dem.

Nu är det så att jag inte hinner finna uppgifter speciellt intressanta för att jag är så stressad över att de måste bli gjorda snarast möjligast. När jag väll intresserar mig för vissa uppgifter så är det för ont om tid så att jag hinner iallafall inte göra ett så bra jobb som jag är kapabel till. Typiskt.

Nudelwoken var iallafall extremt god.

Snart återgår jag till historians förlovade land, åååh alla dessa ismer, årtal och extremt intressanta utveckligar av såväl industrin eller jordbruks-vagns-ideologi-förare och allt vad det nu kan vara...

Spricker av intresse...

I wish.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0