Sjuttioelva och en Val borg

Jag skrev en bra början på ett inlägg sen skulle jag ansluta mobilen till datorn och vips så får den bluescreen... Jippi tänkte jag, vad kul att mitt riskanalysarbetet försvann... Älskar verkligen oväntade saker... Men ingen skada var skedd, datorn var sammarbetsvillig och sparade det åt mig (ibland har jag tekninken på min sida) men blogginlägget jag skrev försvann dock... Men men.

Hur som helst, här sitter jag och lyssnar på Veronica Maggios nya album för sjuttioelfte gången, galeT. Inte alls tjatigt faktiskt... Men det lär nog bli, synd att man ska lyssna sönder musik. Apråpå sjuttioelva, skulle inte Spotify bli begränsat på något vis? För det har funkar kalas bra för mig att lyssna, no problemo alltså! Jag hänger inte med så någon som är spotify-nörd eller bara sitter inne på info kan ju förklara hur spotifys framtid ser ut så jag vet lixom ;p

Valborg (Val borg... haha, rolig tjej... eller inte) igår var lyckat, picknick ute, coola people, en rökig engångsgrill (som inte alltid var så omtyckt men bra att grilla på trotts allt), åkte PartY-Bil! Spontant besök på O'learys (dock dyrt inträde, morr), DANSADE! :D, jag var "Dj Lajsa" För en kväll CoolT. Åkte nattbuss hem med Ninja! Rööölig kväääll assåw!

Typ Lite Party ute sådär ;P


Hej alla glada! :D


Emmis!

Riskanalysen ska nu skrivas klart, Adjö!


Kommentarer
Postat av: almiis

haha snygg bild på mig då...det är begrnsat till 10 timmar per månad. kolla uppe i det högra hörnet så är det en sak som räknar ned...thats whats happening!!!!!!!

2011-05-01 @ 17:34:33
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: ida

åhh det var kuuuul! :D

2011-05-01 @ 22:32:54
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0