PluggaT sönder hela helgen

Helt sjukt hur mycket jag har pluggat i helgen, jag är helt snurrig i huvudet efter allt faktaletande och skrivandet om folkmordet i Rwanda som varit (och fortfarande är) det som jag ägnat alla min lediga tid åt. Min historia lärare borde vara stolt! Men hon bryr sig väll inte om NÄR jag gör det utan bara ATT det blir gjort.

Än är det inte över heller, fattar inte att man kan lägga ner så mycket tid och ändå inte bli helt och hållet klar.
Kommer känna en sån otrolig lättnad när det är klart så det får väll vara motivationen.

Betala två st räkningar ska jag också gör innan dagens slut (måste dock ha hjälp av min käre far, har inte lärt mig hur man gör).

Har iallafall varit sjukt mysigt att vara ute i skogen hos pappa!

Nu återgår jag till uppsatsen om Rwanda.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0