LajsA's morgon.

Hade ställt klockan på 07:25 denna söndagsmorgon.

Varför kan man undra....

... Jo för att jag skulle upp och baka scones,
fixa gokaffe, duka upp allt på en fin bricka, tända ett ljus och
bege mig upp för trappan och säga...

GODMORGON PAPPA OCH GRATTIS PÅ FARSDAG!!!
Sagt och gjort! och han blev glad ♥


Idag har jag en fet ToDo- lista att göra!

Plugga diverse ämnen, ut och springa, träna styrkeövningar, fixa klart en grej, fixa naglarna (alla bloggare gör det och jag gör som dom... hehee nej, tycker bara att orange avskaft nagellack inte är så snyggt längre), köra lite bil (öva på att backa bla)... Åka till Singapore, träffa Dregen, gå på Dramaten... 

Typ så... Fast dom tre sista sakerna är inte sant... Men Men, dom skulle kunna varit det... eller näe inte ens det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0