Mitt halvfärdiga måndags liv

Det är måndg... surpriseeee!!!!

Jag klev upp kl 05.00 (helt onödigt kankse, men stressa slapp jag! ha!)

Idag vill jag komma någonstans i mitt liv... Och med det menar jag att jag vill få klart vissa grejer som ännu inte är det. Jag har en del halv färdiga uppgifter, hatar att ha massa ofärdigt-men-som-dock-är-på-börjat... Antigen så är det klart eller så är det inte det. Nu måste jag dock påminna mig själv om att lite av varje är bättre än inget...

... Meeen jag har så svårt att se att jag kommit någonstans, det är ju det som är färdigt, finoto och klart som räknas... ja, lite så är det i min värld.

Inte nog med att det är det som är klart som räkns, det ska ju vara bra gjort också...


Så slänger jag upp lite ögongodis på det! Tror att jag rymmer iväg till Lost- ön och lämnar allt halvfärdigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0