och så var det det också

Idag ska jag faktiskt göra klart en psykologi-uppgift som innebär att jag måste kolla på en film och sen analysera den filmen utifrån, ja en masssaaa teorier...

...och svara på (jobbigaaaa) nk b frågor...

...och läsa klart hela körkortboken...

...och träna (i någon form, att bara använda händerna vid själva dator skrivandet räcker tydligen inte som träning)...

...och kan det vara så att jag har något mer att göra så skulle inte det förvåna mig...

Vill för övrigt bara rapportera att det... SNÖÖÖÖAR!! Under morognen och förmiddagen har det kommit så mkt så det ser ut som om det varit snö i flera veckor, bra där naturen att kompensera upp det hela lite ;p

Kan vara så att jag springer omkring och fotar detta väder, ifall det skulle vara så att bevis krväs...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0