Varför inte publicera gårdagens inlägg idag

De senaste dagarna har jag gått omkring med en guldfiskskål på huvudet... eller det är känslan jag har haft iallafall. Tror att det kan bero på ett lock för öronen, skönt att världens alla ljud inte riktigt når mig, dock jobbigt att jag inte alltid hör vad alla säger...

Anyway så kan jag vara lite fahsion och berätta vad jag har på mig (kändes roligare att skriva om det än mitt mående + att mode kan pigga upp, mode a la LajsA!)

El outfitt of dah day:
Ett par urtvättade stackars svarta leggings (som alltså inte längre är svarta i den mån dom borde vara...)
En ärvd skjorta
En tunika-sak med lite spets (om jag minns det rätt köpte jag den på en grym rea!!)
Håret är uppsatt i en thigt hästsvns (kände mig som Kenza när jag skrev det)

Bara känner att jag "andas fahsion" idag, kan inte hjälpa det...

Det var den "upppiggande" mode-rapporten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0