Det idylliska landet

Åkte buss ut till pappa i morse vid tio! Skogarneee sååå långt jag kan seee!

En lördag på den idylliska landsbygden...

Jag äter go lunch, svampsås och lövbiff, gött som bara den! (skulle kunna leva på kantarellsås forevah!)
Pappa står ute och fixar kolbulle!
Grannens feta men extremt chamiga katt har placerat sig i våran soffa. *HeJåVäLkOmMeN*
Övningskörde från busshålplatsen och hem och såg denna vaaackar natur berda ut sig som i en film... typ sagan om ringen? (för visst är det fina naturbilder med där) Anyway, naturen är väldigt vackert här... ja, idyllisk (ordet idylliskt låter vackert bara det)


Och nu till DAGENS VÄDER!:
Extremt blåsiga vindar drar in från alla möjliga håll (svårt att avgöra vilket håll det blåser mest ifrån), kan se en blå himmel med små vita moln! temperaturen ligger mellan, kallt somf*n och lite lätt kallt.


Tveksamt om jag kommer ta mig ut och bemöta detta väder något mer idag, känns mer lockande att stanna inne och typ lyssna på takida och plugga körteori...

Vart ni än är när ni läser detta, så önskar jag er en riktigt, riktigt (god jul) näe men trevlig LÖRDAG! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0