En helg i början av oktober

I lördags (igår) hände det grejer...

Försov mig, skulle in och träffa Sara vid tio men jag lyckades försova mig lite. Men det löste sig!
Till slut tog jag mig in till stan, vi gick på stan, träffade på Alma :D, fickade asjävlagod cheesecake som Sara hade med sig och jag köpte förvånandsvärt gott kaffe på Mcd! Vi gick runt på marknaden och provsmakade det mesta, pratade med trevliga försäljare (åh ostpojken!). Jag fick en korv av en försäljare bara för att jag skulle säga en sak till hans kollega, sagt och gjort jag gjorde som han sa och jag fick korven (synd bara att jag inte gillar korv haha). 

Sen blev det filmtittning och skratt hemma hos mig på kvällen!♥

Beställde studentmössan också.... shiit shiit men jag blev nöjd och det är huvudsaken!


Oftast behövs det inte mycket för att den dag ska bli lyckad!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, ostpojken :D

Superduperlördag! Gör gärna om det igen, och då kan du få ännu mer cheesecake ;)



Tycker om dig SötLajsa <3 Kraaaam <3

2011-10-02 @ 17:45:39
URL: http://sawahbodien.wordpress.com
Postat av: semlan

hehehe "studentmössan är huvudsaken" hehehe x) det roligaste var att ni blev så chokade, som ni inte trodde att jag brukar gå på stan på helgerna hahaha!!! åh jag vet också en jättefin ostpojke!! han stod på jamtli julmarknad...och mamma och pappa köpte ost av honom...<3

2011-10-02 @ 18:20:08
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0