En körskolelärares röst tar över!

Idag känns det som om jag blivit överkörd av en lastbil, jovisst pigg morgon!

Hej föresten!

Jag måste plugga körteori tills min hjärna inte vet om något annat, jag ska sova, äta, andas och allmänt leva körteori... men äh börjar med det imorgon...

NEJ BANNEMIG! NU NU SKA HÄR BÖRJAS!

Min körskolelärares ord ekar i mitt (idag något mosade huvud) "Haaar du läst lite teoriiii än" *låter som ett spökee* jag svarar: "hummf... jaa litee men jag glömmer så lätt..." *låter som ett pipigt lamm*, Körskolelärare: "DuuUUuuU måstEeeE plugaaAAa meraAAaa".

Ja samtaldet var typ så fast utan specialeffekter på rösterna....

JAG KAN PLUGGA TEORI, JAG SKA LÄRA MIG DEN ( FUCKING JÄVLA ) TEORIN! :D <---- Allt för att peppa!

Nu kan aldrig gissa vad jag ska gå och göra nu...

heEeeEEeejdÅÅåååÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0