en ny era på denna bloggisch!

Tjeeenaaa!

Bloggen är trökig tycker jag, skriver sällan, skriver lååånga saker, har noll bilder (vilket betyder att folk sällan orkar läsa texterna. noll bilder + mycket text = "äh det var säkert inget viktigt")

Men jag kan ha fel, jag sitter inte på hela sanningen... Men jag tycker bloggen är lite små-trökig. Nu i dessa tider (i mitt liv) blir det ett och annat deppingt inlägg för att psyket råkar ha en liten förkylning...

Så nu tänkte jag att det ska börja en ny era, en mer positiv och glad era! Så även om jag inte är 100% party och glad så ska jag iallafall försöka hålla mig till de positiva och roliga saker som händer i min omgivning (för det händer ju faktiskt roliga saker titt som tätt) och bilder ska fan ploppa upp då och då ;p

Slänger iväg en bild right away! hmm få se vad finns det på denna skoldator i bildform....



ÅÅÅH en bild på min man (eller näe KUNG) Dregen himself!!
(i svart hååår för er som har noll koll heehee)

Bilden är antagligen från google.se hittar inte länken, hoppas jag inte åker fast för denna olagliga handlig att inte visa källan till denna (grymt tjusiga) bilden ;p


Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Neeej din blogg är inte trökig, den är skitbra ju!

2011-10-08 @ 09:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0