Fredag natt, inatt dansar jag inte


shoooläään broschäään!


Näe det där var inte jag, säger tjeeenaa i stället!

Här sitter jag mitt i natten, knarkar låten "ju mer dom spottar" med kapten röd (skön låt!), var på bio med mamma ikväll, det var mys! Ska packa nu inför imorgon då jag drar mot skogen. Det är ju smart att packa nu så slipper jag det i morgonbitti. Bra tänkt där mig själv! ;p

När vi gick från bion så såg jag många röra sig ut på stan för party party. Då kände jag att jag verkligen längtar ut och ha en riktigt rolig utekväll. Sköna människor, bra musik, dans, dans och ännu mera dans! Låta musiken ta över och dansa in i en annan värld. Snart, Snart, Snart!



Alla koplicerade teorier om livetsmening släg er i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0