It's mooonday, moonday tralalaaa

Rubriken låter mer etusiastisk än vad jag är, men allt för att peppa lite!

Kl. är cirka halv nio *piiip* och jag har hunnit vakna, äta frulle, klätt på mig, åkt buss, varit hos tandläkaren och satt mig vid datorn på skolan, läst mailen (och face + bloggar hehe)... inte illa.

Idag hoppas jag på att känna mig pigg heeela dagen! Har haft en tendens att bli såå sjukt trött på eftermiddagarna var eviga dag, men INTE idag bestämde jag nu. Jag hoppas kroppen lyder denna tydliga order!

Känner för att vandra runt lite på stan idag efter dah school, ska icke shoppa men måste kolla in lite saker (bla presenter till några kommande födelsedags(barn?) ♥

Höppas dagen blir grym för er alla, nu knallar jag till nk:n! Tjohej (ännu ett entusiastiskt utropp som låter mer etusiastiskt än vad det är) ;p


Kommentarer
Postat av: Sara

Ooooh, jag är ett födelsedagsbarn! :D

2011-10-03 @ 15:18:25
URL: http://sawahbodien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0