Klirr i kassan och morötter som inte kan ätas

Ja, när man just betalat en räkning så kommerdet en ny... Hej-du-närgånga-verklighet

Men lönen dök minsann upp på kontot idag... *klirr klirr* 

Var hos sjukgymnasten och det gjorde ont, men ont skall med ont fördrivas, eller? jaja Han sa (btw) att jag inte ska lyfta tungt, "men helloo jag jobbar" tänkte jag då, måste lära mig att lyfta på ett väldigt bra sätt... får se hur det går i morgon på el jobb.

*gäsp*

Satte nyss upp en liten "morot" för mig själv så jag ska får något gjort... Så här lyder den..

Jag får se på hela TVÅ avsnitt av "The fabulous life of Ana Gina" när jag är klar med det som ska göras på min lilla lista.

GAAAH BÖRJA GÖRA'T DET SOM SKA GÖRAS NU NU NUUU!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0