Lajsa Potter


Imorste kändes det som om jag var med i en Harry Potter film (vilken vet jag inte riktigt men ni som är insatta kan ju slänga iväg en kommentar när ni listat ut det!) Så här var det....

Jag gick och ställde mig vid busskuren. Det var mörkt inne i den, det var mörkt runt omkring. Jag stog i skenet från gatulyktan och tittade mig omkring. Precis som Harry gör i någon av filmerna när han är helt ensam vid en lekplats och blickar ut mot buskarna på andra sidan vägen. Exakt så blickade jag ut på andra sidan vägen... 

Sen höde jag ett ljud, en kall vind svepte över mig och jag kände mig iaktagen. "åååhneej motte det inte vara dementorerna som är ute och spökar" tänkte jag i min ensamhet (jag blev faktiskt riktigt rädd). Jag tittade mig oroligt omkring men kundet inte se en dementor någonstans. Harry ser en svart hund-varg (typ tramptass?)  På andra sidan vägen i filmen... Jag såg också något imorse på andra sidan vägen... det kom närmre... jag tänkte "shiiit vad är det häär, jag är för ung för att dööö", vid mina fötter stannar... 

EN FUCKING MUS!

Livet är ju inte lika coolt som på film, men jag kände att fan lite coolt var det allt ;p


BildKälla  

Harry? LajsA?

Kommentarer
Postat av: almiiz

hahaha!!! nästan lika läskigt som hunden ;D man vet ju hur det var med scabbers!!!

2011-10-18 @ 18:04:32
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0