Söööndagkväll... och dess små-bekymmer


Jag känner att jag har fallit in i en dålig och allt för vanlig vana igen... 

Denna vanan är att göra saker i sista stund. Inte kul. Nk-arbetet som måste vara klart tills imorgon är inte riiiiktigt så klart som det borde. Ska denna vana hänga med mig resten av detta sista år i skolan så vettefäään hur jag ska palla. Är en sådan människa som inte kan påskynda arbeten, denna "positivastress" som vissa behöver för att bli klara upplever jag som panikjobbigstress. Bilr då alltså blockerad och får intet gjort.

M Å S T E   P L A N E R A   O C H   F Ö L J A   D E N   P L A N E R I N G E N    N O O O O G A A A A ! ! ! !

Sådär ja! Nu måste buskapet gått in i huvudet mitt... eller?

Är ett stort steg att börja, varenda jävla gång men när man väl börjat flyter det på som fryst sirap... nerrå då brukar det flyta på som vatten ;p bara man börjar var det ju...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0