Studiedag och SJ

Tjeena! Som rubriken nyss har avslöjat så har jag studiedag idag, dock börjar den inte så bra...

Beställde en resa i torsdags till sthlm, men tror ni att det blev rätt eller, näe! Så nu har jag suttit i telefonkö på SJ i 100 år. ‎

"Du är fortfarande placerad i kö, vi besvarar ditt samtal så fort vi kan...." blir som ett mantra (sitter och gungar i tackt med dessa ord och väntar på att tvångströjan ska åka på)

Och sen visar det sig att min beställning inte gick igenom (I torsdags vafan!), TROTTS att jag fått bekräftelsemail och allt vad det nu är... JAG BILR ARG! Så jag fick köpa en ny resa för ett dyrare pris (tack SJ, TACK!) sånt här värmer verkligen...

Aja handlar inte om någon jätteförhöjning av priset men ändå, förstår de som är irriterade på SJ!

Gaaah, SJ ni är placerade i MIN kö och ni kommer aldrig att bli nr 1

Nu har jag fått spy ur mig detta.

Tänkte ha en lugn och skön pluggdag hemma idag, men det kan jag tydligen glömma... En sjuk lillasyster och hennes pappa kommer hem lagom till att jag sitter och är frustrerad i telefonkön... Jahopp.


Krya på dig lillasyster ♥ 


Kommentarer
Postat av: almiiz

:( life is a bitch...jag måste själv ringa ett samtal men jag vågar inte för jag är till 90 % säker på att jag kommer göra fel...så pappa kommer få ringa det där åt mig...xS

2011-10-10 @ 11:24:44
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0