I den skrivande stunden, skrivs det om... äh läs själva

HääjHääj

De senaste dagarna har varit väldigt naajzzz!

På Torsdagen vandrades det till dah spiiikbods (eller spikbodarna som det heter), det lektes lekar, lagades mat på trangiakök, satt vid elden, sprang omkring i skogen, gick på dass, satte upp tält, sov i tält, gick mysig nattpromenad, tog ner tält på fredag morgon, fixade frukost, gick tillbaka till civilisationen.

Det var huuur mysigt och kul som helst att campa lite, så kul att göra något man aldrig annars gör + vara ute i naturen (skulle kunna stannat ett tag till insåg jag när jag väl var hemma... tillbaka till verkligheten)

Tummen upp för Idrott & Hälsa B kursen! Ett mycket bra val!!

I skrivande stund (låter som en brevskrivare) sitter jag hos pappa, är härligt men dock är jag rastlös, vill hitta pååå något. Vad som helst typ. Läser statusar på face om utgång hit och utgång dit... Vill kanske det jag med, var så länge sen! jääjää inte dumt att vara ute på vischan heller, kropp å själ måååår så braaa *låter som en vis människa iförande monockel* 

Ska göra något av kvällen nu eller så går jag och sover, sova lät sköööönt! så hur det än blir så blir det brabra!

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0