Det var en gång en Ö...

Tidigt på morgonen en dag i sommras satt jag (min fader, lillasyster & lillebror) i bilen.


En förvirrad älg såg vi när vi färdades mot färjan som skulle ta oss till ön...


Det blev dag, och vi var framme på denna (något torra) Ö


Sen målade jag en tavla... Nej men naturen var som en landskapsmålning, åh så vackert!


Rauk änd roll var det här! (eller bara Raukar)



Jag är blek, glad och blickar ut över.... Den fantastiska Ön ?


Vi hamnade på en liiiten camping (efter en del letande)


Vi tog en promenad till denna magnefika strand, denna hittar ni inte i nån apollo katalog inte!


NÄR, VAR OCH HUR? Ja det var 3 km till NÄR iallafall...


En till stand, något stormigare! En fiskmås och en människa i rödtröja (den ena arten vanligare än den andra)


Stranden i sin helhet! (skymtar jag något rött där borta?)


In i bilen, till ett nytt ställe! Ut ur bilen... IN I SKOGEN!


I skogen fanns det coola grejer, vi vandrade upp och ner från nån ruin.


TADAA... Vi åkte vidare och här är en hamn.


Middagsdags på ett nytt ställe... Lillasyster piffar till moroten lite.


Jag och min broders tältisch! Lite lagom camouflage...


Fin strand i Lickersham (stavning?) kvällstid.


Frulle på betong-bryggan, in Lickershamn (stavningen vet jag inte nu heller)


En cool fd. kyrka vi var i Visby (nu är Öns identidet avslöjad!! omg) OM jag gifter mig så är det där jag ska stå och säga ja till mannen i fråga!


Lite ringmur och lite stig.


Det var jag, stekarna och DENNA båten... eller dom och båten och inte så mycket jag...



Sista natten blev fin, älskar Gotland och jag kommer att återvända!!





Kommentarer
Postat av: Sara

Kyrkan var asfin ju, såg ut som björkstammar :o

2011-09-10 @ 13:50:57
URL: http://sawahbodien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0