Det var en gång ett oväder och en tjej som bara ville övningsköra...

jäsikken ett till inlägg, alltså två på samma dag... oh my god lixom ;p

Såhär på kvällskvisten,
då det precis börja spöregna satte jag mig och min käre mamma i bilen för lite övningskörning till stan (håller ju på att ta det förbaskade men nödvändiga körkortet). Jag behöver träna stadskörning så det var målet. Sen att det regnade, var väldigt mörkt och blåste gjorde det hela lite mer spännande. En extra krydda, några fler bollar i luften, ja ni fattar!

Målet vara åka och tanka och sen hem.... MEN! När vi kommer fram till macken så ser vi till våran förvåning att övningskörnings-skylten är spårlöst borta. Hur länge jag kört utan den, vart den försvann vet ingen... det är ett mysterium. Mamma får köra i sället, men vi svänger in på Maxi för att kolla om dom kan tänkas ha en sådan skylt.

...ååå DET HADE DOM!

Jag blir glad och kan alltså köra hem!

Slutet gott, allting gott!

ps. gick förjävlabra är nu redo för min andra körlektion imorgon på dah körskola! (hoppas mitt kör-flow sitter i tillsimorgon)

GöööNatt!

Kommentarer
Postat av: alma

go lisa!!

2011-09-26 @ 22:18:29
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0