Det var längesen men jag försvinner aldrig...

...Mahahaha, så för er som hade hoppats på mitt försvinnande för evigt så säger jag to bad for you! (men det verkar ju vara dubbelmoral, att läsa fast man inte vill. Måste vara hatkärlek... isånnafall)

HUR SOM HELST!

Jag har bott hos min käre vän emmis denna vecka (av olika reasons) jag har alltså provat på sambolivet eller inneboendelivet. Det har gått bra bra, men man inser hur mycket mat verkligen kostar! Helt sjukt... jag menar fattar ni hur dyrt det är med frysta (jävla) laxfiléer?!! För mig som gillar fisk var det en hemsk insikt...

Men mat måste man ha och för det mesta är det ju gott så aja antar att det är värt det.

Idag btw (cool jag är som använder förkortningar), fredag har vi inriktningsdag med alla teatrare (i mitt fall) mixade med varandra, trodde det skulle bli weird, men sernii där dömde jag allt hunden efter håren. Det har gått bra so far och faktiskt varit kul. Tumme upp på det!

Innan denna fredag är över ska jag ha gjort följande:

♦Skickat in en svenska uppgift!
♦Köpa mig ett usb (biiiilligt OCH bra)
♦Jobba!
♦Hoppas på att min fader väntar på mig i stan så jag får åka med hem!
♦Anlända till pappa och HADETAWSOMEHELAHELGEN!

Slut på inlägg

Ha en för jävla bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0