Jakten på en modell...

Sitter här och slötittar lite på modelljakten som går på kanal 5 play med Kenza och han Andreas...

Lite intressant och småkul att kolla vad det är som krävs för att bli en supermodell. Andra modellprogram som typ Topmodel är också kul att kolla på, vad krävs lixom och vad är det som är "snyggt" i denna modellvärld...

Krav att uppfylla:
1. Vara lång! Minst 1.72
2. Fin hy
3. Ha fina ansiktsdrag
4. Vara smal (såklart)

Finns säkert fler krav men detta var det mest basic lixom... Så då började jag fundera lite på skoj om jag skulle vilja bli supermodell skulle det då vara möjligt? hmm få se här...

På punkt ett bli det nej, sket sig direk med mina fjuttiga 1.64 haha. Men punkt 2 då? Det blir ett nej där med (detta var ingen bra början). Punkt 3, fina ansiktsdrag. Vet inte vad som menas med det... så kanske har en chans på det? ;p På punkt 4 blir det ett nej också... crap.


Så jobbet som supermodell var inget för mig helt enkelt och det var iofs lika bra ser inget intresse i det (mer än att titta på diverse modellprogram). Är nöjd som jag är och jag kan ju alltid modella lite framför camen hemma, en lagom dos av "modellyrket" ;p


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch Lisa, såa där äckligt smala modeller är inge kul. Jag tycker du är superfin <3

2011-09-28 @ 10:17:23
URL: http://sawahbodien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0