Så var det lördag ingen

Så nu var dagens springtur avklarad!

Tjena föresten!!

Så här sitter jag i träningskläder och ser cool ut, eller snarare svettig! Har ont i foten men jag klarade mig igenom springrundan iallafall. Älskar att det går hyffast bra att springa nu (mycket bättre än för några månader sen!!!) yeah!

En sak jag fick reda på nyss av min vän emma är att dregen (min gud typ) ska vara med på tv på tisdag!! En as bra nyhet denna lördag, blir något att se fram emot! Älskar när vänner håller lite koll på saker som de vet att man gillar ^^, 

Ikväll ska jag tända ljus, mysa ner mig i sängen och se på film, The Holiday och the Proposal!! Lite typiskt amerikanskt men just dessa filmer gillar jag, speciellt The Holiday, braaa film! Blir lite kär nästan varje gång...

Japp det var min lördag det, planen av den iallafall...

Ha det bäst ponniihäääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0