Söndag ute i skogarneee

Jag befinner mig hos min lilla fader ute i skogarneee...

Det är bra som vanligt, förutom TVÅ saker:

1. Pappa byter altandörr och det blir lite (eller ganska mycket) kallat när det måste vara öppet när de jobbar. Fötterna fryser! Fast dörren är fin och det blir varmare sen.

2.
När jag låg i min mysiga säng i morse och hade det så bra så vaknar jag av EN JÄVLA MOTORSÅG!
Välkommen till landet, hörselskydd medtages...

Annars braa braa, Jag sitter i Jula T-shirt och lyssnar på min extremt braiga party-lista på youtube! Med hörlurar på så får jag mig ett väldigt lokalt disco (sen när sa man dicso?)

Hur som helst idag ska jag, ut och springa, övningsköra (ska bara tvinga med pappa), plugga körteori vore bra (men det är ju så sjukt tråkigt)... Finns några filmer jag vill se också, så det finns grejer att göra!


Min blogg suger närdet kommer till bilder, 
men har ju bilder från Gotland i somras, vore det något?




Kommentarer
Postat av: ida

det är någott

2011-09-04 @ 19:52:05
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: almiiz

jaa! GOTLAND!!! :D:D:D

2011-09-04 @ 20:15:35
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0