Wash Away



"I got troubles oh, but not today
Cause they're gonna wash away
They're gonna wash away..."

Här sitter jag och lyssnar på denna underbara sång, den är så fin! Hörde den första gången i ett avsnitt av LOST och den fångade mig på en gång så där som vissa låtar gör. Lyssnar på en annan version av denna låten också som mina fina vänner Sara & Christoffer gjort. Den är bättre, det finns så mycket känsla i den men det kan beror på att dom spelade in den till mig, blev så glad ♥ Kan tyvärr inte lägga upp deras version så det är synd. Men orginalet är inte alls dumt!

Sara & Christoffer ni är bra, vill att ni ska veta det! När ni spelar och sjunger så stannar tiden till en stund. Nu när saker har förändrats, en jobbigt händelse har hänt. Så vill jag visa på något vis att jag bryr mig så fruktansvärt mycket. Jag kan inte skriva eller spela in fina låtar. Men det jag kan göra är att lyssna, kramas eller bara vara hos er. 

Jag finns här för er, hoppas ni känner det! Massa kärlek till er


Kommentarer
Postat av: Sara

Både jag och Christoffer vet att du finns <3 Tack Lisa, och tack så jättemycket för att jag fick sova hos dig i tisdags när jag inte mådde så bra <3 Tack för att du vill vara vår vän.<3

2011-09-18 @ 21:11:24
URL: http://sawahbodien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0